Posts

Showing posts from January, 2012

Anak-Anak Ku Permata hati ku....

Image
Indah sekali, pepatah melayu, bila dikaji kenapa anak-anak di sebut cahayamata, memang benar sekali, dengan lahirnya anak-anak ke dunia, ia bagaikan cahaya menyinari kehidupan sebuah keluarga.



Ku dikuniakan Allah dengan sepasang kembar perempuan sebagai anak sulung. Alangkan bahagianya diri ku.... orang lain dapat anak 1 orang, aku terus dapat dua.... berbalui kahwin lambat, terus dapat double... Mak aku juga terus dapat 2 orang cucu. Inilah dinamakan rezeki. Gambar anak-anak berumur 1 minggu, Aishah disebelah kiri ku & Mariyam di sebelah kanan ku.




Ini gambar Mariyam, semasa kecil, entah apa yg sedang dibuat dengan buku tu... nak baca ke?

Bila ter"open" je file-fail gambar-gambar lama... alangkah indah kenangan masa anak-anak ku kecil dahulu... Bila mereka asyik menangis dan merengek bila demam. Bila kena marah sebab tumpahkan air dan macam-macam lagi....





Gambar ni ketika mereka masih 3 beradik, Ahmad belum lahir lagi...









Gambar Aishah & Mariyam berposing...tengoklah senyu…

Kembali lagi..............Happy New Year 2012

Image
Maaflah banyak2.........dah lama tak ada apa-apa entry..... Sibuk bukan main lagi mengalahkan PM...

Buka lembaran baru tahun 2012, selamat manyambut Tahun Baru 2012. Masih belum terlambat rasanya untuk membuat azam baru dan menyemai semangat baru... Cayok!!!!

Tahun 2012 ini adalah tahun yang paling mencabar, bertugas di unit yang baru, berhadapan dengan boss yang baru... Semoga aku terus berjaya dalam hidup. Bahagia sepanjang masa dengan keluarga tercinta dan dengan sahabat-sahabat yang begitu memahami.

Happy New Year !!!