Roti - Red Bean Bun & Bun inti daging

Hari ni aku cuti jadi macam-macam activiti boleh buat kat rumah. Apa lagi buat roti lagi la.... Anak saudara ku datang rumah, apa lagi sama-samalah kami gentel roti... Supaya mereka tak jemu nak tunggu Aishah & Mariyam balik dari exam.
Leka & Sob memang rajin, bila ajak mereka buat roti bukan main seronok lagi.

Inilah hasilnya dari 1 kg tepung. Puas mereka minum petang dengan roti.Add Image Remove Formatting from selection

Remove Formatting from selection




Nanti kita boleh buat projek lain pula ya........

Selamat bercuti buat anak-anak semua.......Horey !! dah lega hati mak nya... Tak risau lagi, syukur pada ALLAH sebab mereka sihat sepanjang buat exam SPM. Tangan Aishah pun ok sepanjang exam, cuma sekali sekala dia rasa sakit tangan waktu malam. Lepas di urut ok lah....

Cuma berdebar nak tunggu result...

Comments

Popular posts from this blog

Melancong ke Seoul Korea - Musim Luruh 1/11/2014 hingga 9/11/2014

Melancong ke Ho Chi Minh City bersama keluarga.

Bercuti di Krabi, Thailand.